12 april

Jag har kommit på att jag inte har presenterat mig. Så jag tänkte göra det nu,
Jag heter Anna och bor en bit utanför Halmstad, Jag har tre småsysskon och jag bor i huset med dem och mina föräldrar. Dejan är från början en kompis kompis, men eftersom vi har träffats rätt mycket på sistonde så skulle jag presentera honom som min vän.

Vi gjorde denna bloggen för att se hur många läsare vi kan få på en månad, men eftersom Dejan är så dålig på att skriva så har vi ju inte fått någon bra start. Menmen, sånt är livet. Nu ska jag gå ut, och smsa Dejan om att han borde skriva något.

//Anna


Detta är mitt hus innan vi byggde ut det =)
Mitt hus innan vi byggde ut det =)

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahah dejan kommer aldrig skriva nått xD han vågar inte ;)

2009-04-13 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0